وبلاگ تخصصی مهندسی ژئوتکنیک
وبلاگ تخصصی مهندسی ژئوتکنیک

وبلاگ تخصصی مهندسی ژئوتکنیک

Geotechnical engineering

دانلود کتاب فارسی نرم افزار MSP

 کتاب راهنمای فارسی نرم افزار مدیریت پروژه  MS Office Project

مدیریت امروز نیازمند ابزارهای دقیق برای دستیابی به اهداف پروژه‌ها می‌باشد. کنترل پروژه یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریت به شمار می‌رود. با توجه به پیچیدگی مباحث مدیریت کنترل پروژه، طراحی و برنامه ریزی پروژه‌ها به روش قدیمی و بدون استفاده از سیستم‌های مکانیزه مخصوصاً در پروژه های بزرگ بسیار دشوار و مستلزم صرف هزینه و وقت زیاد می‌باشد...


امروزه برای سهولت برنامه ریزی کنترل پروژه نرم افزارهای گوناگونی توسط شرکت‌های بزرگ نرم افزاری عرضه شده است. در این راستا شرکت مایکروسافت اقدام به عرضه نرم افزار کنترل پروژه تحت سیستم عامل ویندوز نموده و این نرم افزار در سالیان متمادی به صورت نرم افزار جامع و کاربردی درآمده است.

نرم افزار کنترل پروژه مایکروسافت یکی از پرکاربردترین نرم افزار های کنترل پروژه در جهان است. سهولت استفاده، محیط کار مورد پسند کاربران، سازگاری با برنامه های MS Office و صدها ویژگی دیگر باعث شده تا این نرم افزار در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

کتاب راهنمای نرم افزار مدیریت پروژه MS Office Project با استفاده از روش گام به گام، نه تنها کاربر را با امکانات نرم افزار آشنا می‌کند، بلکه در طی مراحل آموزش به بحث در مورد نکات و جزئیات مهم کنترل و مدیریت یک پروژه نیز می‌پردازد. این کتاب به گونه ای نگارش شده است که حتی کاربرانی که هیچ آشنایی با مبحث کنترل پروژه ندارند نیز بتوانند مفاهیم را درک کرده و پروژه های ساده را برنامه ریزی و پیگیری کنند.

این مجموعه توسط موسسه فرهنگی نرم افزاری سینا در سال ۱۳۸۰ تهیه شده و در ۵۹۳ صفحه به زبان فارسی به بررسی و آموزش نرم افزار     MS  Office Project 2000  می‌پردازد. سرفصل‌های این کتاب به شرح زیر است :

فصل ۱ : طراحی پروژه
فصل ۲ : بهینه سازی طرح پروژه
فصل ۳ : نمایش و اشتراک اطلاعات پروژه
فصل ۴ : پیگیری و پیشرفت


دانلود

حجم فایل:۹.۶۶ مگابایت

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=659c409cd5f3d8695a502ba95e6b2879

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد