معرفی وبلاگ تخصصی مهندسی تونل

معرفی وبلاگ تخصصی مهندسی تونل

وبلاگ تخصصی مهندسی تونل در راستای برآورده سازی نیازهای متخصصین، دانشجویان و علاقه مندان  تونل سازی ایجاد شده است. در این وبلاگ مطالب مورد نیاز جهت مدل سازی عددی تونل ها و سازه های زیرزمینی، همچنین مطالب مربوط به روش های تحلیلی در تونل سازی و مقالات و کتاب های معتبر در زمینه تونل سازی و مهندسی مکانیک سنگ آورده شده اند. در قسمت موضوعات طبقه بندی موضوعی مطالب صورت گرفته است که به دسترسی سریعتر مطالب مورد نیاز شما کمک می کند. سعی شده است که مطالب مختلف در موضوعات متنوعی گنجانده شود که مطالب تمامی موضوعات مرتبط را دربر بگیرند. فایل های آپلود شده در این وبلاگ در سایت persiangig قرار داده شده اند و همواره قابل دسترسی و دانلود خواهند بود. از دوستان عزیز خواهشمندم مطالب مورد نیاز خود را جهت ارائه در وبلاگ بیان نمایند. همچنین دوستان عزیز می توانند نظرات و انتقادات سازنده خود را از طریق لینک های نظر خواهی ارسال نمایند. پست الکترونیکی زیر نیز در اختیار دوستان قرار میگیرد.

tunnelengineer@rocketmail.com

دانلود مقالات ISI

با استفاده از وارد کردن لینک مقالات در وبسایت زیر میتوانید در هر 7 ساعت 4 مقاله از سایت های Elsevior و Springer و ... دانلود کنید.

www.freepapers.ir

تخمین نرخ نفوذ TBM با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی

 

تخمین نرخ نفوذ TBM با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی

در این پست به شرح کامل چگونگی کاربرد شبکه عصبی در مهندسی تونل خواهیم پرداخت. در فایل که برای دانلود قرار داده شده است نحوه مدل سازی شبکه عصبی و برنامه نویسی آن برای یکسری داده فرضی آمده است. فایل را از اینجا دانلود کنید:

دانلود گزارش کامل کاربرد شبکه عصبی در مهندسی تونل

علاوه بر فایل گزارش فایل ضمیمه هم اماده شده است که در آن داده های مورد نیاز و همچنین یک مقاله و یک گزارش دیگر از شبکه عصبی نیز قرار داده شده است.

دانلود فایل ضمیمه

دانلود فایل ها از سایت مدیا فایر:

دانلود گزارش کاربرد شبکه عصبی در مهندسی تونل

دانلود فایل ضمیمه

معرفی سایت دانلود کتاب

 

سایت جامع دانلود کتاب های مهندسی

در این پست یک سایت که به زبان روسی است ولی کتاب های زیادی به زبان انگلیسی در این سایت قابل دانلود است معرفی میگردد. استفاده از کتاب هایی که در این وبسایت قرار داده شده است رایگان است، فقط کافیست شما در این سایت عضو شوید. برای استفاده بهتر از این وبسایت بهتر است از نرم افزار Chrome استفاده کنید زیرا به راحتی قادر به ترجمه زبان روسی به انگلیسی یا فارسی شوید. توجه کنید تعداد کتاب هایی که توسط هر عضو قابل دانلود است محدود است. برای عضو شدن نیاز به یک ایمیل دارید که پس از وارد کردن ایمیل به شما یک لینک فعال سازی فرستاده می شود همراه با یک نام شناسایی و کلمه عبور. جستجو در این سایت بسیار اسان و راحت است و تقریبا تمامی کتاب های مهم و مورد نیاز دانشجویان را در تمامی رشته های مختلف پوشش میدهد. کتاب های این سایت در دو فرمت بیشتر ارائه شده اند. فرمت PDFکه قابل اجرا با Adobe Reader  خواهد بود و دیگر فرمت DJVU است. برای مطالعه کتابها با فرمت djvu نیاز به نرم افزار مورد نیاز ان دارید که لینک ان برای دانلود در این پست ارائه شده است.

برای وارد شدن به سایت به آدرس www.twirpx.com مراجعه کنید.

همچنین یک فایل pdf که نحوه عضو شدن و جستجو در سایت twirpx را شرح داده است را برای دوستان عزیز قرار داده ام.

دانلود فایل راهنما: فایل راهنمای twirpx - کلیک کنید

دانلود نرم افزار برای اجرای فایل های djvu (سایت p30download): کلیک کنید

معرفی سایت

 

در سایت زیر

Blasting Download Page

می توانید گزارش ها، نمودارها و تحلیل های مهندسی انفجار مربوط به برخی از معادن آمریکا که توسط اداره معادن و احیای اراضی این کشور انتشار یافته را دریافت کنید.

دانلود کتاب کاربرد آمار و احتمال در مهندسی

 

Download Book:

Probability and Statistics for Engineers

PROBABILITY AND STATISTICS FOR ENGINEERS provides a one-semester, calculus-based introduction to engineering statistics that focuses on making intelligent sense of real engineering data and interpreting results. Traditional topics are presented thorough an accessible modern framework that emphasizes the statistical thinking, data collection and analysis, decision-making, and process improvement skills that engineers need on a daily basis to solve real problems. The text continues to be driven by its hallmark array of engineering applications--thoroughly expanded and modernized for the 5th edition--which tackle timely, interesting, and illuminating scenarios that show students the rich context behind the concepts. Within the presentation of topics and applications the authors continually develop students' intuition for collecting their own real data, analyzing it with the latest graphical tools, and interpreting the results with a goal of improving quality control and problem-solving process. Students will not only gain solid understanding of concepts and their real-life practicality, but will learn to become active statistical practitioners for their own future careers.
 

practical matlab basics for engineers

 

Download Book:

practical matlab basics for engineers

A comprehensive and accessible primer, this tutorial immerses engineers and engineering students in the essential technical skills that will allow them to put Matlab® to immediate use. The book covers concepts such as: functions, algebra, geometry, arrays, vectors, matrices, trigonometry, graphs, pre-calculus and calculus. It then delves into the Matlab language, covering syntax rules, notation, operations, computational programming, and general problem solving in the areas of applied mathematics and general physics. This knowledge can be used to explore the basic applications that are detailed in Misza Kalechman’s companion volume, Practical Matlab Applications for Engineers (cat no. 47760).

دانلود پایان نامه

دانلود پایان نامه های مهندسی معدن و عمران از سایت کتابخانه دانشگاه ویرجینیا-آمریکا

جهت دانلود پایان نامه های ارشد و دکتری از وبسایت کتابخانه ویرجینا به آدرس زیر مراجعه کنید، در این قسمت پایان نامه های مهندسی عمران با موضوعات مختلف از جمله تونل سازی نیز قابل جستجو میباشد:

دانلود پایان نامه-دانشگاه ویرجینا

برای دانلود پایان نامه های دانشکده مهندسی معدن این دانشگاه به آدرس زیر مراجعه کنید و در قسمت Mining and Minerals Engineering پایان نامه های مورد نظر خودتان را دانلود کنید:

دانلود پایان نامه های دانشکده مهندسی معدن

 

دانلود کتاب در زمینه طراحی تونل های معادن ذغال سنگ

 

Rock Engineering of Underground Coal Mining

Follow this link to download "Rock Engineering of Underground Coal Mining" which is related to design and construction of tunnles in coal mines.

Rock Engineering for Underground Coal Mining

دانلود کتاب اجزا محدود

 

دانلود کتاب اجزا محدود

کتاب های زیر در زمینه اجزا محدود برای دانلود قرار داده شده است. همچنین لینک شماره 5 جزوه اجزا محدود مناسب برای دانشجویان مکانیک سنگ میباشد.

1-Finite Element Modeling For Matarials Engineers Using Matlab

2-The Scaled Boundary Finite Element Method

3-Finite Elements in Elastic Structures

4-Finite Elements Methods for Engineers

5-Finite Element Text Book