وبلاگ تخصصی مهندسی ژئوتکنیک
وبلاگ تخصصی مهندسی ژئوتکنیک

وبلاگ تخصصی مهندسی ژئوتکنیک

Geotechnical engineering

دانلود رایگان نرم افزار متن خوان (Text Speaker v3.17)

این نرم افزار قادر است تا هر متنی را با یک صدای طبیعی به صوت تبدیل کند. Text Speaker می تواند اسناد شما را با صدای بلند، واضح و مانند صدای یک انسان برایتان بخواند و یا آن ها را به فایل های MP3 تبدیل کند تا قادر به گوش دادن به آن ها در هرمکانی، باشید. Text Speaker از زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، لهستانی و زبان رومانیایی پشتیبانی می کند. زمانی که کامپیوتر شما قادر به خواندن متن نمایش داده شده روی صفحه نمایش با صدای بلند باشد، به راحتی قادر به غلط گیری و کاهش اشتباهات تایپی خواهید بود.

یکی از امکانات این نرم افزار قابلیت افزودن صدای پس زمینه منتخب شما هنگام تبدیل یک سند به فایل صوتی می باشد، تا هنگام خواندن متن، یک فایل MP3 نیز به عنوان موسیقی پس زمینه همراه با آن پخش شود.
از آنجایی که Text Speaker دارای ویژگی های پردازش کلمه می باشد،  شما بدون نیاز به برنامه های دیگر، قادر به ایجاد و ویرایش اسناد خواهید بود. به عنوان مثال شما می توانید بدون نصب Microsoft Word به ویرایش و ذخیره اسناد Word بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Text Speaker:
- خواندن متن با صدای طبیعی
- تبدیل متن به فایل های MP3 یا ​​WAV
- باز کردن و خواندن فایل های Microsoft Word (DOC and DOCX), RTF, HTML و TXT
- امکان افزودن موسیقی پس زمینه به به فایل صوتی تبدیل شده
- امکان انتخاب از بین مجموعه ای از صداها یا افزایش کیفیت صداها
- امکان تنظیم سرعت خواندن
- و ...

Turn any text into audio with natural sounding voices. Text Speaker can read your documents aloud in a clear, human-sounding voice, or you can convert them into MP3 files for listening anywhere.
Text Speaker supports speaking in English, French, German, Spanish, Polish, and Romanian languages. Now you can hear documents spoken in your native language.
Have the computer "read aloud" any text on your screen. When you're proofreading, hearing the words aloud makes it easy to catch common typing errors. You can adjust the pitch, reading speed, and pronunciation to make the perfect listening experience.



راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked file را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.


http://s2.p30download.com/users/202/software/multimedia/speech/Text.Speaker.v3.17_p30download.com.zip


رمز فایل www.p30download.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد